• HOURS: MON-FRI 8AM 7PM

Menu Close

Zobacz, kto o nas napisał #2

Zapraszamy do zapoznania się z publikacjami na temat Vercom SA i planowanego debiutu na GPW. W ostatnim czasie w mediach pojawiło się wiele artykułów, komentarzy i wywiadów związanych z naszymi planami i strategią rozwoju. Poniżej prezentujemy najciekawsze z nich.

Vercom zacznie podbój świata od Europy – Puls Biznesu

Wybierająca się na giełdę spółka wyda do 250 mln zł na przejęcia w regionie CEE. Większość tej kwoty chce zebrać z oferty publicznej.

“Pierwsze transakcje planujemy zrealizować w perspektywie najbliższych miesięcy.” – zapowiedział podczas wtorkowej wideokonferencji Krzysztof Szyszka, prezes Vercomu. Uwzględniając też inne źródła kapitału, spółka planuje przeznaczyć na akwizycje 250 mln zł

Zobacz więcej: https://www.pb.pl/vercom-chce-zebrac-z-ipo-180-mln-zl-na-przejecia-1113574

Cena akcji w IPO Vercom została ustalona na 45 zł – Bankier.pl

Cena emisyjna oraz sprzedaży akcji w ofercie publicznej Vercom została ustalona na poziomie ceny maksymalnej, czyli 45 zł za akcję – Oznacza to, że wartość oferty wyniesie 225 mln zł. Dzięki emisji nowych akcji Vercom pozyska 180 mln zł na dalszy rozwój.

“Nasza oferta spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem ze strony inwestorów. Podsumować IPO będziemy mogli po przydziale akcji, jednak już teraz mogę powiedzieć, że jesteśmy zadowoleni z przebiegu roadshow i feedbacku ze strony inwestorów instytucjonalnych. Cieszy nas również bardzo duże zainteresowanie ze strony inwestorów indywidualnych.” – komentuje Krzysztof Szyszka, Co-founder&CEO Vercom.

Zobacz więcej: https://www.bankier.pl/wiadomosc/Cena-akcji-w-IPO-Vercom-zostala-ustalona-na-45-zl-8097741.html

7 lat temu podczas IPO LiveChat inwestorzy na GPW poznali SaaS, teraz czas aby poznali CPaaS. Ostatni dzień zapisów na akcje Vercom – strefainwestorow.pl

Vercom będzie pierwszym podmiotem notowanym na głównym rynku GPW oferującym usługi w modelu CPaaS. Jest obecnie wiodącą tego rodzaju platformą komunikacyjną w regionie CEE. Oferuje usługi wielokanałowej komunikacji przede wszystkim dla firm powiązanych z sektorem e-commerce.

LiveChat i Vercom sporo łączy. Obydwie spółki mają ekspozycję na szybko rosnący rynek e-commerce, a także usług w internecie. Obydwa podmioty są pionierami odnośnie prowadzonego modelu biznesowego na GPW. 7 lat temu inwestorzy na GPW poznali czym jest SaaS. Przy okazji IPO spółki LiveChat nauczyli się też terminów ARPU, Churn czy MMR. Te same wskaźniki są wykorzystywane podczas analizy biznesu opartego o usługi CPaaS prowadzonego przez Vercom, aczkolwiek obydwa modele biznesowe w wielu miejscach się od siebie różnią.

Zobacz więcej: https://strefainwestorow.pl/artykuly/debiut-ipo/20210420/zapisy-na-akcje-vercom

Vercom wchodzi na giełdę – czy warto zainteresować się IPO spółki z grupy R22? – fxmag.pl

Jeśli Vercomowi uda się przeprowadzić ofertę po cenie maksymalnej, to jego kapitalizacja znacząco przekroczy 800 mln złotych i – co więcej – będzie zauważalnie wyższa niż samego R22, który od ponad roku znajduje się w mocnym trendzie wzrostowym. Czym zajmuje się Vercom, w jaki sposób próbuje uzasadnić tak wysoką wycenę i czy warto zainteresować się jego ofertą na rynku pierwotnym?

Vercom planuje przeznaczyć pozyskane środki na zwiększenie dynamiki wzrostu i ekspansję w regionie CEE, skupiając się na przejęciach mniejszych podmiotów oferujących usługi w branży CPaaS, które posiadają już własne rozwiązania technologiczne i bazę klientów. Jak wynika z prospektu emisyjnego, kwota pozyskana podczas debiutu giełdowego ma zostać wykorzystana w całości już na przestrzeni pierwszych 12 miesięcy od wejścia na GPW, co sugeruje że spółka prowadzi już rozmowy dotyczące przejęć konkretnych podmiotów.

Zobacz więcej: https://www.fxmag.pl/artykul/vercom-wchodzi-na-gielde-czy-warto-zainteresowac-sie-ipo-z-grupy-r22

Vercom kusi inwestorów globalnymi ambicjami – wywiad z Krzysztofem Szyszką, Prezesem Zarządu Vercomsii.org.pl

Prognozy wskazują, że rynek komunikacji on-line ma dynamicznie rosnąć w kolejnych latach. Co ma być motorem napędowym i jakie największe wyzwania widzi Pan przed branżą?

Analitycy spodziewają się dynamicznego wzrostu rynku CPaaS w kolejnych latach. Według Juniper Research do 2025 r. ma on rosnąć w średniorocznym tempie rzędu 30%. Głównymi stymulantami wzrostu jest przede wszystkim dynamiczny rozwój e-commerce, coraz powszechniejsze wykorzystywanie rozwiązań MarTech’owych oraz szeroko pojęta cyfryzacja społeczeństwa. Na pewno jednym z wyzwań w branży jest szybkość zmian i rozwój nowych technologii. Chcąc budować trwałą przewagę nad konkurencją musimy na bieżąco monitorować trendy i się do nich dostosowywać. Dlatego dzięki środkom pozyskanym z IPO zamierzamy dokonywać akwizycji m.in. firm posiadających technologię rozszerzającą nasze dotychczasowe kompetencje.

Jakie przewagi konkurencyjne charakteryzują Grupę Vercom i jej usługi?

Wśród naszych przewag na pewno warto wymienić silną pozycję rynkową. Jesteśmy jednym z wiodących dostawców rozwiązań CPaaS w regionie CEE. Posiadamy kompleksową ofertę w zakresie kanałów sms, email, push, komunikatów (OTT), która generuje duży potencjał cross-sellingu. Wyróżniamy się także odpowiednim track-recordem na rynku M&A, co potwierdziliśmy udanymi integracjami przejętych podmiotów. Posiadamy także wysoką ekspozycję na dynamicznie rosnący e-commerce, który zapewnia nam ok. 75% przychodów. Możemy się pochwalić także dużym doświadczeniem i know-how, które nabywaliśmy przez ponad 15 lat działania na rynku w obszarze komunikacji.

Zobacz więcej: https://www.sii.org.pl/14374/aktualnosci/ze-spolek/vercom-kusi-inwestorow-globalnymi-ambicjami-wywiad-z-krzysztofem-szyszka-prezesem-zarzadu-vercom.html#ak14374

Vercom kusi wysoką dynamiką wzrostu – parkiet.com

Debiutant jest wyceniany wyżej niż spółka matka, ale niżej niż zagraniczni konkurenci. Na początku maja chce wejść na giełdę. Prezesem i akcjonariuszem Vercomu jest Krzysztof Szyszka. Ocenia, że IPO spółki cieszy się dużym zainteresowaniem.

“Na podsumowanie zapisów i ostatecznego zainteresowania przyjdzie jeszcze odpowiedni czas. Niemniej już teraz możemy stwierdzić, że oferta cieszy się dużym zainteresowaniem.” – twierdzi Krzysztof Szyszka, prezes Vercomu. Dodaje, że ostatnie dni są dla spółki bardzo pracowite.

“Jesteśmy w trakcie intensywnego roadshow. Za nami jest już kilka owocnych spotkań, jednak z racji trwania oferty nie możemy zdradzać więcej informacji.” – mówi Krzysztof Szyszka, prezes Vercom.

Zobacz więcej: https://www.parkiet.com/Technologie/304199989-Vercom-kusi-wysoka-dynamika-wzrostu.html

Vercom korzysta z boomu na e-commerce. Wchodzi na giełdę, zapowiada przejęcia

Vercom wchodzi na giełdę. Chce pozyskać z emisji nowych akcji 180 mln zł i przeznaczyć tę kwotę na przejęcia. Spółka, która tworzy rozwiązania ułatwiające firmom komunikację z klientami, jest beneficjentem rozwoju e-commerce. – Mamy globalne ambicje – mówi prezes Vercom.

Vercom jest beneficjentem dynamicznego rozwoju e-commerce, który dodatkowo przyspieszył w trakcie pandemii. Wraz z rozwojem handlu przez Internet rośnie też zapotrzebowanie na rozwiązania logistyczne, płatności i obsługę on-line, a w tych wszystkich sektorach wsparciem jest właśnie CPaaS. Jedna transakcja e-commerce generuje bowiem wiele komunikatów i wiadomości.

Zobacz więcej: https://www.money.pl/gielda/vercom-korzysta-z-boom-na-e-commerce-wchodzi-na-gielde-zapowiada-przejecia-6628710575340448a.html