: O nas

Od 2005 r. tworzymy globalne platformy komunikacyjne w chmurze (:CPaaS), które umożliwiają firmom budowanie i rozwijanie trwałych relacji z odbiorcami za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji: email, sms, push, komunikatory (OTT).

Nasze rozwiązania pomagają naszym klientom i partnerom przezwyciężyć złożoność komunikacji, automatyzować oraz zwiększać jej skalę, zachowując przy tym wysoką dostarczalność i efektywność.
Wszystko to w szybki, bezpieczny i niezawodny sposób.

0
Lat Doświadczenia
0
Klientów
0
Specjalistów
0
Biur w CEE

: Nagrody

Nasza praca wielokrotnie została wyróżniona
w Polsce i regionie CEE

Diament Miesięcznika Forbes
0
Financial Times
0
Best in Cloud
0
Ekomersy
0
Technology Fast 50 Deloitte
0
Intertelecom
0
Microsoft
0
Demo Camp
0

Zespół

Ludzie to fundament naszego sukcesu.
To oni nadają nową skalę w komunikacji :CPaaS

Krzysztof Szyszka

Founder&CEO

Adam Lewkowicz

Founder&CTO

Tomasz Pakulski

COO

Łukasz Szałaśnik

CFO

Marika Rybarczyk

Manging Director Omnichannel Platform

Katarzyna Garbaciak

Managing Director of E-mail Platform

Daniel Zawiliński

Managing Director of Mobile/Telco Platform

Adam Krzyczyński

Head of Microsoft.net Team

Natalia Pawlak

Chief Product Officer

Tomasz Szmaciński

Head of Telco Team

Marcin Kujawski

Head of Linux Team

Bartosz Gajewski

Chief Customer Officer

Jarosław Chromiński

Managing Director of Performance

Hanna Świątek

Business Integration Manager

Pawel Sala
Pawel Sala

CEO&Co-Founder at FreshMail

Pavel Mikulka

Head of Interconnect

Dawid Mędrek
Dawid Mędrek

CEO at PushPushGO

Mateusz Worotyński
Mateusz Worotyński

Chief Product Officer at PushPushGO

Chris Adamus
Krzysztof Adamus

Chief Commercial Officer at FreshMail

: Historia Vercom

Od wielu lat tworzymy innowacyjne platformy do komunikacji w chmurze (:CPaaS) i dzięki temu zbudowaliśmy silne, trwałe partnerstwa zarówno z telekomami, providerami poczty elektronicznej oraz twórcami oprogramowania mobilnego.

Te relacje zapewniają nam szereg wymiernych korzyści, które możemy przekuwać w lepszą skalowalność biznesu naszych klientów.

Założenie Vercom (wydzielenie z R22) jako software house skupiający się na platformach hostingowych, VoIP i IPTV.

Stworzenie serwisu Redlink.pl (model SaaS, cztery kanały :komunikacji).

Wyjście z segmentu software house’ów. Integracja Redlink z systemami CRM, ERP, Contact Center, ecommerce i billingowymi.

Nowa firma admetrics specjalizująca się w marketingu efektywnościowym.

Wprowadzenie narzędzi do automatyzacji marketingu (w oparciu o określone scenariusze) oraz możliwości Big Data.

Konfiguracja EmailLabs – dodanie obsługi wiadomości transakcyjnych do kanału email. Pierwsza tego typu usługa :CPaaS w Polsce.

Przejęcie SerwerSMS w celu stworzenia lokalnego czempiona w kanale sms.

Inwestycja w User.com i AppChance.

Początek rozwoju kanału Push. Rozpoczęcie komercyjnego wykorzystania kanału Mobile Push.

Przejęcie ProfiSMS. – wiodącego dostawcy :CPaaS w Czechach, specjalizującego się w kanale SMS.

Sukces IPO i udany debiut na GPW. Pozyskanie 180 mln zł, które Vercom przeznaczy na akwizycje. Przejęcie FreshMail – lidera e-mail marketingu w Polsce. Inwestycja w PushPushGo – lidera komunikacji Web Push. Rozwój kolejnego nowego kanału komunikacji – RCS.