Od 2005 r. tworzymy globalne platformy komunikacyjne w chmurze (:CPaaS), które umożliwiają firmom budowanie i rozwijanie trwałych relacji z odbiorcami za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji: email, sms, push, komunikatory (OTT).
Nasze rozwiązania pomagają naszym klientom i partnerom przezwyciężyć złożoność komunikacji, automatyzować oraz zwiększać jej skalę, zachowując przy tym wysoką dostarczalność i efektywność.
Wszystko to w szybki, bezpieczny i niezawodny sposób.
Lat Doświadczenia

Klientów

Specjalistów

Biur w CEE

: Nagrody
Nasza praca wielokrotnie została wyróżniona
w Polsce i regionie CEE

Diament Miesięcznika Forbes

Financial Times

Best in Cloud

Ekomersy

Technology Fast 50 Deloitte

Intertelecom

Microsoft

Demo Camp
Zespół
Ludzie to fundament naszego sukcesu.
To oni nadają nową skalę w komunikacji :CPaaS

Krzysztof Szyszka
Founder&CEO

Adam Lewkowicz
Founder&CTO

Tomasz Pakulski
COO

Łukasz Szałaśnik
CFO

Marika Rybarczyk
Manging Director Omnichannel Platform

Katarzyna Garbaciak
Managing Director of E-mail Platform

Daniel Zawiliński
Managing Director of Mobile/Telco Platform

Adam Krzyczyński
Head of Microsoft.net Team

Natalia Pawlak
Chief Product Officer

Tomasz Szmaciński
Head of Telco Team

Marcin Kujawski
Head of Linux Team

Bartosz Gajewski
Chief Customer Officer

Jarosław Chromiński
Managing Director of Performance

Hanna Świątek
Business Integration Manager

Pawel Sala
CEO&Co-Founder at FreshMail

Pavel Mikulka
Head of Interconnect

Dawid Mędrek
CEO at PushPushGO

Mateusz Worotyński
Chief Product Officer at PushPushGO

Krzysztof Adamus
Chief Commercial Officer at FreshMail
: Historia Vercom
Od wielu lat tworzymy innowacyjne platformy do komunikacji w chmurze (:CPaaS) i dzięki temu zbudowaliśmy silne, trwałe partnerstwa zarówno z telekomami, providerami poczty elektronicznej oraz twórcami oprogramowania mobilnego.
Te relacje zapewniają nam szereg wymiernych korzyści, które możemy przekuwać w lepszą skalowalność biznesu naszych klientów.
Założenie Vercom (wydzielenie z R22) jako software house skupiający się na platformach hostingowych, VoIP i IPTV.
Stworzenie serwisu Redlink.pl (model SaaS, cztery kanały :komunikacji).
Wyjście z segmentu software house’ów. Integracja Redlink z systemami CRM, ERP, Contact Center, ecommerce i billingowymi.
Nowa firma admetrics specjalizująca się w marketingu efektywnościowym.
Wprowadzenie narzędzi do automatyzacji marketingu (w oparciu o określone scenariusze) oraz możliwości Big Data.
Konfiguracja EmailLabs – dodanie obsługi wiadomości transakcyjnych do kanału email. Pierwsza tego typu usługa :CPaaS w Polsce.
Przejęcie SerwerSMS w celu stworzenia lokalnego czempiona w kanale sms.
Inwestycja w User.com i AppChance.
Początek rozwoju kanału Push. Rozpoczęcie komercyjnego wykorzystania kanału Mobile Push.
Przejęcie ProfiSMS. – wiodącego dostawcy :CPaaS w Czechach, specjalizującego się w kanale SMS.
Sukces IPO i udany debiut na GPW. Pozyskanie 180 mln zł, które Vercom przeznaczy na akwizycje. Przejęcie FreshMail – lidera e-mail marketingu w Polsce. Inwestycja w PushPushGo – lidera komunikacji Web Push. Rozwój kolejnego nowego kanału komunikacji – RCS.