Z dumą ogłaszamy, że z pokładu FreshMail Paweł Sala przechodzi na pokład Vercom S.A.
Pozycja Chief Communication Officer w Vercomie to nie tylko rola głównego ewangelizatora w dziedzinie szeroko rozumianego marketingu multikanałowego.
Kiedy kilka lat temu, dziennikarz zapytał Pawła dlaczego to właśnie Vercom, Paweł odpowiedział, że przede wszystkim ze względu na wizję wspólnego zbudowania narzędzia, które zawojuje rynek europejski, a może i światowy w dziedzinie CPaaS.
“Dla mnie osobiście jest to koniec pewnej epoki w moim życiu. Od samego początku mojej przygody zawodowej był FreshMail – najpierw jako brand w ramach Opcomu, później już jako niezależna spółka, która stała się liderem e-mail marketingu Polsce” ~ Paweł Sala.
Po zmianie stanowiska Pawła, FreshMail zostaje w dobrych rękach i pod świetnym przewodnictwem Karoliny Latos, z którą wspólnie Paweł pracował przez ostatnie 10 lat. Jednocześnie poszczególni liderzy w ramach samoorganizującej się zwinnej organizacji bardzo dobrze realizują cele, za które odpowiadają.
Natomiast Paweł w grupie Vercom rozpoczyna nową przygodę, która z jednej strony jest rozpoczęciem nowej epoki w zakresie edukowania rynku, gdyż do tej pory w swojej pracy ewangelizatora rynku skupiał się przede wszystkim na jednym kanale komunikacji jakim był email. Od teraz będzie mógł skupić się na szerszym aspekcie komunikacji w oparciu o różne kanały takie jak e-mail, SMS, Mobile Push czy OTT i pomóc marketerom znaleźć najlepszy sposób na komunikowanie się ze swoimi subskrybentami i klientami.
Paweł Sala słynie z tego, że jest świetnym mówcą i ekspertem w dziedzinie marketingu bezpośredniego. W swoich wystąpieniach oraz publikacjach niejednokrotnie inspirował marketerów jak optymalizować swoje działania email marketingowe. Przez najbliższe miesiące będzie rozszerzał zakres swojej obecności na konferencjach oraz w prasie branżowej doradzając jak najłatwiej osiągnąć efekt synergii pomiędzy różnymi kanałami komunikacji takimi jak e-mail, SMS, Mobile Push czy OTT.
Leave a Reply