W ubiegłym roku udało nam się rozpocząć testy z największymi operatorami GSM, w celu wdrożenia na rynku polskim RCS (tzw. SMS 2.0). Komunikacja konwersacyjna to kierunek, w którym w najbliższych latach rozwijać się będzie świat komunikacji elektronicznej i CPaaS, a wraz z nim nasze usługi. Już dziś w ramach rozwiązań Vercom S.A. można korzystać m.in. z komunikacji poprzez VIBER. Trzymamy rękę na pulsie i śledzimy trendy, aby systematycznie rozwijać naszą technologię. Rozmawiamy z dostawcami innych komunikatorów, m.in. z Facebookiem o Messegnerze, Applem o iMessage czy z Google o Whatsappie.
Platformy CPaaS stanowią dziś fundament działalności branży e-commerce. Nasze rozwiązania są obecne w większości branż. Wciąż najpopularniejszym kanałem jest SMS, jednak bardzo szybko rośnie rola technologii RCS, która jest coraz częściej wykorzystywana.
Nowy panel i funkcjonalności
Rozbudowaliśmy również naszą platformę o nowy panel i funkcjonalności m.in. o EmailApi, segmentator dynamiczny umożliwiający zbieranie eventów, rozwiązanie do webtrackingu, a także nowe autorespondery i cykle marketing automation, dzięki czemu będzie można już w pełni prowadzić działania Real Time Marketingowe bezpośrednio z naszego panelu. Przypominamy, że dynamiczna segmentacja bazy danych jest jednym z marketingowych trendów roku 2022 i warto sprawdzić tę funkcjonalność.
Leave a Reply