Nasza technologia jest wszechobecna – zapewnia płynną, niezawodną komunikację
w sposób zaprogramowany i w pełni zautomatyzowany.
: Jesteśmy integralną częścią
postępującej cyfryzacji życia
: Łączymy wiele kanałów komunikacji
Tworzymy wartość dodaną dla naszych klientów
i maksymalizujemy zaangażowanie konsumentów.
: Wszystkie rozwiązania komunikacyjne CPaaS
zamknięte są w ramach jednej umowy
SMS
Selektywny marketing bezpośredni, powiadomienia o płatnościach i dostawach, wsparcia klienta, publicznego.
: Najbardziej efektywny kanał komunikacji
: 90% SMN jest odczytywanych w ciągu 3 minut
: Open Rate 98%
Marketing masowy, kampanie budujące świadomość marki, obsługa klienta, potwierdzenie płatności i dostawy.
: 49% klientów wskazuje e-mail jako najlepszy rodzaj komunikacji marketingowej
: Najpowszechniejszy kanał komunikacji w Internecie
Push
Krótkie powiadomienia skierowane do dobrze sprofilowanych użytkowników aplikacji mobilnych.
: Pierwszy i najważniejszy kanał komunikacji w aplikacjach mobilnych
: Open Rate 90%
: Współczynnik klikalności jest 7 razy wyższy niż w przypadku marketingu e-mailowego
OTT
Komercyjne zastosowanie w przypadku komunikacji konwersacyjnej.
: Oparty na komunikatorach, takich jak Facebook Messenger, WhatsApp i Viber
: Szybko rosnąca popularność rozwiązań informatycznych opartych na technologii chatbotów
: Porządkujemy i automatyzujemy komunikację
w ramach uzupełniających się kanałów
Strategia wielokanałowa = lepsza dostarczalność i współczynniki otwarcia przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów jednostkowych
Wykorzystywanie partnerstw z największymi telekomami i providerami pocztowymi w celu osiągnięcia najlepszej dostarczalności
Skalowalność systemu
Ułatwianie automatyzacji procesu komunikacji, dzięki integracji z systemami klientów i dostawców usług
Zaawansowane narzędzia analityczne i raportowe pomagające wykorzystać duże zbiory danych generowane przez komunikację historyczną
Algorytmy ML pomagające poprawić efektywność komunikacji
Scentralizowane zarządzanie całym procesem komunikacji = wyeliminowanie kosztów infrastruktury IT
Znaczące obniżenie kosztów związanych z ekspertami IT / telekomunikacyjnymi wymaganymi do utrzymania porównywalnego systemu we własnym zakresie
Obniżone koszty administracyjne (jedna umowa, rozliczenie w walucie krajowej, wsparcie lokalnych użytkowników)