Postępująca transformacja cyfrowa i wysoka dynamika wzrostu rynku e-commerce są motorami napędowymi wyników Vercomu. Poniżej prezentujemy wybrane publikacje oraz komentarze, które pojawiły się w mediach w ostatnim czasie.
W II kw. Vercom zwiększył liczbę klientów o 39 proc. rdr. do blisko 12 tysięcy. uwzględniając dodatkowo 6,5 tys. klientów spółki Freshmail, która to inwestycja miała miejsce w trzecim kwartale, Grupa Vercom w ciągu roku ponad dwukrotnie zwiększyła liczbę obsługiwanych klientów. Zakup spółki Freshmail stanowi przełomowe wydarzenie dla Spółki.
Zobacz więcej: https://strefainwestorow.pl/wiadomosci/20210901/vercom-z-50-proc-wzrostem-zysku-rdr-w-ii-kw-2021-r
Vercom odnotował 5,66 mln zł skonsolidowanego zysku netto z działalności kontynuowanej w II kw. 2021 r. wobec 4,17 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie. Prezes przypomniał, że spółka w ostatnim czasie zakupiła 100% udziałów w spółce FreshMail, a także kupiła 67,42% udziałów w spółce PushPushGo.
Zobacz więcej: https://inwestycje.pl/gielda/vercom-mial-566-mln-zl-zysku-netto-733-mln-zl-zysku-ebit-w-ii-kw-2021
Vercom jest spółką technologiczną, która dostarcza firmom cyfrowe kanały komunikacji z klientami. Od maja 2021 spółka notowana jest na warszawskim parkiecie, a jej głównym akcjonariuszem pozostaje inny podmiot z branży e-commerce, R22. Wśród klientów Vercom wymienić można m.in. mBank, Rossmann, czy też Inpost. Spółka operuje również na rynkach zagranicznych, za sprawą przejęcia ProfiSMS w 2020 roku.
Zobacz więcej: https://comparic.pl/vercom-zarabia-na-boomie-w-e-commerce-analiza-fundamentalna-konrada-ksiazaka/
Vercom: Grupa nie zamierza zwalniać tempa. Postępująca transformacja cyfrowa i wysoka dynamika wzrostu rynku e-commerce są motorami napędowymi wyników Vercomu. I półrocze grupa, mimo wysokiej bazy, miała udane. Drugie też zapowiada się dobrze